هویجوری...

به دیدارم بیا هر شب
در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند
دلم تنگ است
بیا ای روشن، ای روشنتر از لبخند
شبم را روز کن در زیر سر پوش سیاهی ها
دلم تنگ است
بیا بنگر چه غمگین و غریبانه
در این ایوان سر پوشیده وین تالاب مالامال
دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهی ها
و این نیلوفر ابی و این تالاب مالامال
شب افتاده است و من تنها و تاریکم
و درایوان من دیریست
در خوابند
پرستوها و ماهی ها و ان نیلوفر ابی
بیا ای مهربان با من!
بیا ای یاد مهتابی!

اخوان ثالث (پارازیت... این شعر حال الان منو  داره میگه)

یه چند روزیه که حس می کنم روحم سنگین شده باور کن راست میگم، انقدر سنگین میشه که دلم میخواد یه جا بشینم و بزنم زیر گریهفچ کنم این برنامه های مزخرف تلویزیون هم در پیدایش این سنگینی روح بی تاثیر نباشه... تـــــــــــازه تلی و ول کن... از غصه دوری این جوون ناکام مادر مرده آیت ا... نمیدونم چی چی هم هست... حیفونکی...آدم جیگرش کباب میشه وقتی میشنوه که فقط ۸۵ سالش بوده که مرده....واقعا حیف از این گل پژمرده...این جوان ناکام...حیف از اون طرف میام به شماها سر بزنم بلکه دلم باز شه، می بینم از من تنبل تر شماهاییددریغ از حتی یه پست جدیدآخه این رسمشه؟ نه خدایی این رسمشه؟ آدم بره دیدن دوستش و اینجور تیرش به سنگ بخوره؟زود باشید آپ کنید! با همتونم دهه!!!زود باشید آپ کنید(پارازیت... داری خشنات و؟)

نگا تو رو خدا ببین اینا چی می گن:

* گاهی اوقات شک می‌کنم که زن و مرد واقعاً برای زندگی با هم آفریده شده باشند؛ شاید بهتر باشد در همسایگی هم زندگی کنند و فقط گاهی به هم سر بزنند.
کاترین هپبورن
* اگر مردی پیدا کنم که 15 میلیون دلار پول داشته باشد، نصفش را به نام من کند و ضمانت بدهد که در طول یک سال آینده خواهد مرد، دوباره ازدواج می‌کنم ! (پارازیت... اکه روتو برم... کم اشتها!)
بت دیویس
 * یک باستان شناس ایده‌آل‌ترین مردی است که می‌تواند نصیب یک زن شود: هر چه سن زن بالاتر برود، علاقه مرد به او بیشتر می‌شود !
آگاتا کریستی
* ازدواج توافقی است بین مردی که نمی‌تواند با پنجره باز بخوابد و زنی که نمی‌تواند با پنجره بسته بخوابد! (پارازیت... بالاخره هابیل قابیل و با بیل کشت یا قابیل هابیل و با بیل کشت؟)
جرج برناردشاو
* در خانه رئیس من هستم، فقط تصمیم‌گیری‌ها به عهده همسرم است.
وودی‌آلن
* خطرناک‌ترین غذای دنیا، کیک عروسی است! (پارازیت... خدا از ته دلت خبر بیاره!)
ضرب‌المثل آمریکایی
 * زنان با مردان به این امید ازدواج می‌کنند که بالاخره بتوانند آنها را تغییر دهند. مردان با زنان ازدواج می‌کنند، به این امید که هرگز تغییر نکنند، و واضح است که هر دو گروه سرخورده می‌شوند!
آلبرت انیشتین

واقعا کهمن نمیفهمم اگه هیچکی از ازدواج راضی نیست پس چرا اینهمه آدم ازدواج میکنند؟یا اونایی که ناراضیند چرا ازدواجشون و تموم نمیکنن که راحت بشند؟این دیگه چه جورشه؟ با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن؟آدم نمی دونه چی بگه به این بشر دو پا که هنوز خودش تکلیفش و با خودش روشن نکرده و بعد عمری زندگی هنوز نمیدونه چی میخواد! مادامی که تنهاست دلش میخواد از تنهایی بیاد بیرون، وقتی از تنهایی اومد بیرون، دلش میخواد دوباره تنها باشه...واقعا تکلیف چیه؟هاین؟بهتر نیست آدم یه کم از غرغراش و کم کنه و سعی کنه یه نموره شاکر چیزایی باشه که خدا بهش داده؟ یا لااقل سر حرف خودش بایسته... خوب اگه ازدواج کردی خودت انتخاب کردی...اگرم نه که بازم اونم خودت انتخاب کردی، پس دیگه اینهمه هیاهو و غز غر سر چیه؟...نمیدونم چی بگم خواهر... فقط میتونم بگم امان از دست این جوونا... امان...جوون هم بود جوونای قدیم...

نظرات 4 + ارسال نظر
بید مجنون سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام
این دفعه دومی که میام اینجا
دفعه قبلم نمی دونم چی شد یادم رف کامنت بزارم
حالا دفعه بعد

راستی پست قشنگی بود
مخصوصا حرفای بزرگان راجع به همه چی !
با خوندن این چیزا دیگه ازشون غول نمیسازیم
ممنون

محمد سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام بهاره جان
ایول خیلی قلم گیرایی داری !!!!!!!!!!!!

من که اصلا حسشو ندارم آپ کنم یعنی فعلا چیزی نظرم منیاد که قابل نوشتن باشه . در مورد اون آقاهه که جون مرگ شد هم خییییییییییییییییییییلی غصه خوردم !!!!!!!
میدونی ازدواج عین هندونه در بسته اس با اینکه قبل از اینکه هندونه رو با چاقو ببری کلی با دست زدی بهش تا ببینی خوب صدا میدا یاه نه اما بازم مطمئن نیستی که حتما درست انتخاب کردی . ولی در هر صورت زن وشوهر به هم عادت میکنن و نمیتونن از هم جدا بشن . ازدواج چیز بسیار خوبی یه به شرطی که کسی بر کسی حاکم نشه .
قربانت محمد

سعید چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.tanhatarazto.persianblog.ir

سلام[گل]
سلامی به گرمی همه شوفاژ خونه ها توی این فسل سرد.[لبخند]
وسکوتی به سرمای 32_ شهر خودم شهرکرد.[خونسرد] مطالب جالبی نوشتی/ [چشمک] یا تبادل لینک موافقم[قلب] به کلبه خرابه ام سری بزن[بوسه]

مهرنوش چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://grayidea.wordpress.com

خیلی خوشحال میشم دوست من ! درباره اینکه چرا همه ازدواج می کنن ولی هیچ کس راضی نیست هم باید بگم وقتی ازدواج کردی می فهمی ! یه رازه !! از آشناییت خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد