بعد از هزار سال

مثل مسافری که سالها ترک خانه و دیار کرده و حالا بعد از هزار سال برگشته  به خونه، اومدم اینجا. نگاهم به در و دیواره و گوشه کنار خونه؛ همه جا رو تار عنکبوت گرفته و گرد و خاک غوغا می کنه! تعجب می کنم  چه جور اینجا روزی روزگاری خونه و مأوای من بود؟! رنگ زمینه رو چه جوری عوض می‏کردم؟ یادم نیست! قالب وبلاگ رو چی؟  ولش کن ولش کن  الان باز ترس و توهم  فراموشی میاد سراغت! خوب خیلی وقته نبودی این فراموشی طبیعیه. نمی دونم چرا دوباره اومدم اینجا، راستش حرف خاصی هم ندارم که بزنم، مخاطب خاصی هم همینطور. همونجور که خودم هزارساله اینجا رو ترک کرده ام، مخاطبینم هم با من مهاجرت کرده اند به فضای جدید. به هر حال دوست داشتم یه بار دیگه اینجا رو آب و جارو کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد