عکس العمل ...

این اس ام اس و الی برام فرستاده:

اینجا آسمان ابریست... آنجا را نمی دانم         اینجا شده پاییز... آنجا را نمی دانم

اینجا فقط رنگست... آنجا را نمی دانم             اینجا دلی تنگست... آنجا را نمی دانم

***

when I see the sky, I see you! when  I see the ocean, I see you! when I see the sun, I see you! when I see the moon, I see you...bebakhshid mishe berid ounvarr

***

به نظر تو اسم تو زندگی آدما چقدر تاثیر داره؟ چقدر مهمه؟ مثلا تو می تونی با کسی دوست باشی و ندونی اسمش چیه؟ فقط میدونی اونو باید با همون اسمی صدا کنی که اون می خواد... ناراحت میشی از این قضیه؟ یا نه به خواست دوستت احترام میذاری و اونو با همون اسمی که خودش دوست داره صدا میکنی؟ اگه مثلا بعد از یه مدت (پارازیت... که حالا فرق نمیکنه میتونه یه ماه باشه یا چند ماه یا اصلا چند سال) اسم خودش و بهت بگه و بخواد از این به بعد دیگه با اسم خودش صداش کنی چی می گی؟ از کاری که کرده ناراحت میشی یا نه بر عکس از اعتمادی که بهت کرده که دوست داره اسمش و بدونی خوشحال میشی؟ یا اصلا هیچ کدوم هیچ فرقی برات نمیکنه و اصلا برات مهم نیست ؟(پارازیت... فچ کنم باید مث بارون جون تستی می پرسیدم این سوال و) می خوام بدونم اسم آدما چقدر برات مهمه؟ .... مثلا اگه من الان بهت بگم تو تا حالا من و با اسم یکی از خاله هام میشناختی چی میگی؟ اگه بگم اینهمه مدت دوست داشتم منو با اسم مستعار بشناسی چی میگی؟ اگه بگم اون اوایل که تازه با دوستام چت میکردم و آی دی برام خودم درست کرده بودم دوست نداشتم اسم واقعیم و بگم (پارازیت... دلیلش و نمیدونم ... شاید به همون دلیلی که خیلیا دوست دارند ناشناس بمونن) برا همین اسم خاله ام و انتخاب کردم چی میگی؟ اگه بگم الان دیگه برام فرقی نمیکنه منو بهاره صدا کنی یا مینا چی میگی؟ اگه الان ازت خواهش کنم تصمیمت و بگیر و یکیشون و انتخاب کن چی میگی؟ آخه دوست ندارم ۲ اسمه باشم ... به شما بستگی داره که کدوم و انتخاب کنید... اگه اسم خودم و انتخاب کردید که اون پایین اسم نویسنده رو میذارم بهاره اگه همون مینا رو دوست دارید که همون مینا میمونه اسمم فقط خواهشا یه روز ننویس بهاره روز بعدش مینا....ببینم ناراحت شدی؟ مورمورت شد؟ حس کردی یه لحظه رفتی تو سونای خشکی که بوی اکالیپتوس میده؟ یا یخ کردی و دلت میخواد خفم کنی؟ یا هیچیت نشد؟ من اگه بفهمم تا حالا یه نفر و با یه اسم دیگه میشناختم اون حالت اولی میاد سراغم اووووههه ...حالا انگار چی شده ... اسم اسم دیگه ... مینا ... بهاره...مینو ... چه فرقی میکنی... هاین؟ هیچی... به جون خودم هیچ فرقی نمی کنه.... مهم خودمم که هستم

این پستم ادامه داره ... بازم سرم خلوت شد میام و مینویسم...

so ... to be countinued

 ***

نمیدونم کدوم شیر پاک خورده ای از کتاب غزال تعریف کرد که من نادون اخمخ هول...کانهو حمار فوری رفتم و خریدمش ... حالا مث هاپور کومار پشیمونم از خرید و خوندنش ... بازم ۱۰۰ رحمت به کتابای در پیت میدون شوش... دیشب با زور و مکافات تا صفحه ۱۲۰ خوندم بعدش از حرصم ۶۵۰۰ تومن کتاب و محکم کوفوندمش رو زمین... تا حالا فکر می کردم کتاب اله ناز در پیته ... این یکی دست اونم از پشت بسته ... اه اه... ایش ایش...همش احساس میکنم به عقل و شعورم توهین شده اساسی... هرچقدرم بدو بیراه بگم دلم راضی نمیشه... من نمیدونم کیا می خونند این کتاب و آخه که به چاپ پنجم هم رسیده ... من خل یه دلیلی هم که باعث شد شک نکنم تو خریدش همین چاپ پنجم گنده ای بود که رو جلد کتاب چاپیده بودند! نخری این کتاب و ها ... نخریا ... نگی نگفتما ... من گفتم ... نه بخر این کتاب و نه حتی اگه التماست هم کردند بخون تو نخونش... ببین چند بار تاکید کردم! اصلا کلا تو از اسم غزال پرهیز کن... والا ... خوب کار از محکم کاری که عیب نمی کنه!

اگر هر بار که لبخند بر لبانم می نشانی، می توانستم به آسمان بروم و ستاره ای بچینم، آسمان شب دیگر مثل کف دست بود. – ناشناس ... یعنی نمیدونم نویسنده اش کیه...

اینم یه جوک بی مزه ===› یه بابایی میره توی جمعی میبینه همه موبایل دارن بخاطر این که ضایع نشه که موبایل نداره یک تکه کاغذ بر می داره میبنده به کمرش بعد میره تو جمع ....همه بهش می گن این چیه به کمرت بستی میگه:
ای وای فاکس اومده برام...

فعلا تا بعد....

نظرات 7 + ارسال نظر
یه دوست//شاید بعدا اسم وبلاگمم بنوی یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام..خیلی قشنگ بود نوشته تون
اسم مهم
نیست..حس مهمه
و مهمه که بدونی این هزارتا اسم ماله یه نفره..بیاد بهت بگه..تازه اینترنت برا من واسه سرگرمی وخوندن ونوشتنهووشمارونمیدونم..اخه میدونید..همه ادمو سئوال پیچ میکننووفک میکنند چه خبره..
سن هم مهم نیست..اما اگه بدونن که سنت کمه مثل بچه ها باهات رفتار میکنند من متنفرم.شمارو نمیدونم..ببخشید

مرسی عزیزم از پیغامت... (پارازیت... چرا حس میکنم تو دختری؟)
راستش یه جا خوندم که اسم تو شکل گیری شخصیت آدما خیلی موثره... یعنی در واقع اسم ارتباط مستقیم داره با شخصیت آدم ... حالا اینکه این حرف چقدر درست باشه نمیدونم... ولی حقیقتش و بخوای من خودمم با این نظر تا حدودی مواقفم:)
من نمیدونم منظورت از اینکه گفتی مث بچه ها باهات رفتار میکنند چیه ولی اینو میدونم رفتار با هر فردی باید متناسب با سن اون فرد باشه ... مثلا من رفتاری و که با دوستم دارم با مادرم ندارم و رفتاری و که با مادرم دارم با برادرم ندارم و همینجور بگیر برو تا آخر... شاید من خودم متوجه این اختلاف رفتاری نباشم حتی شاید اونا هم متوجه این اختلاف نباشند تنها کسی متوجه این موضوع میشه که از من انتظار یه رفتار دیگه ای و داره... نمیدونم چرا درست نمیتونم منظورم و بگم... شاید باید تو سطح توقعت و از رفتار دیگرون تغییر بدی....مرسی که اومدی پیشم:)

ستاره یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام ...چند وقتی بود اصلا حال و حوصله اینترنت و نداشتم ..الان یکم حالم رو به راه شده ..به نظر من اسم خیلی مهمه حالا که تو اینو گفتی منم جرات کردم اعتراف کنم که اسمم ستاره نیست من اوصولا هیچ وقت اسم واقعی مو نمیگم نمیدونم چرا شاید به همون دلیلی که توام نگفتی...ولی به تو میگم من اسم خودم نیلوفر ..ولی اصلا از اسمم خوشم نمیاد ..نمیدونم چرا ..ولی به نظرم بهاره خیلی قشنگ تر از مینا ست ..

می دونم عزیزم که چقدر برات سخته ... درد کمی و تحمل نمیکنی ... باید به خودت فرصت بدی تا دوباره بشی مث روز اول...
اتفاقا من از اسم نیلوفر خیلی خوشم میاد... به نظرم همه نیلوفرا خوشگل و خوش قلبند... یعنی تا حالا که اینطوری بوده ... منکه تا حالا هیچ نیلوفر زشت و بدجنسی و ندیدم:)مطمئنم تو هم مثل همه نیلوفرا ناز و مهربونی:)
تو چی؟ تو دوست داری با چه اسمی صدات کنم؟ ستاره یا نیلوفر؟:)

[ بدون نام ] دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام بهاره جان
اگه به 2 یا سه ساله پیش که با وبلاگ شما آشنا شدم برگردم همون موقعه تو یه پستی که براتون گذاشتم بهتون گفتم که اسم مینا مال شما نیست !!
بهاره هم اسم بسیار زیبایه ( بقول خودتون پارازیت ... میگم خیلی قلم گیرایی دارید ها !!!!!! ) اینا رو میگم که هی خودمو پیشتون عزیز کنم . عجب قلم گیرایی !!!!!!
اسم دختر برادرم بهاره ست .
من که خیلی جا نخوردم . واسه همین اگرچه به اسم مینا عادت کرده بودم ولی بهاره هم خوبه . یواش یواش بهش عادت میکنم .
نویسنده ها در پیتن که کتاب در پیت مینویسن . چقدر آدم حرصش میگیره هم پول بدی و هم وقت بذاری بعد با مطلب بی خود مواجه بشی . قبل از خرید یه نگاهی به مقدمش بندازید گاهی اوقات از روی مقدمه میشه تا یه حدودی حدس زد موضوع چیه . البته گاهی اینطوره . گاهی هم مقدمه خیلی عالیه اما محتوا مزخرف !

این عکس خودتونه نه ؟

قربانت محمد

سلام آقا محمد
بله یادمه ... اتفاقا چند وقت پیش که داشتم آرشیوم و میخوندم دیدم اون پیغامتون و کلی هم تعجب کردم که از کجا میدونید اسم خودم مینا نیست:)
ایشالا بزودی از خجالت شما و این قلم گیرایم در میام :)))))))))))))))))یکی طلبتون(پارازیت.... بازم کلی خندیدم از دستتون)
دقیقا همینه که میگید ... نویسنده ها در پیت شدن که کتابا هم مث خودشون میشند:) راستش من همیشه اول و آخر کتابا رو میخونم و بعد می خرمشون ... اون روز هم داشتم همین کار و می کردم ولی تا دیدم فروشندهه اومده بالا سرم و میخواد کتاباش و قالب (غالب؟) کنه بهم زودی این کتاب و برداشتم که اگه قراره سرم کلا بره فقط یکی بره ولی نمیدونستم عد همین یکی خیلی بهم زور میاد...
بله عکس خودمه...
شاد باشد.

ستاره دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام....اگه اجازه بدی منم بهاره صدات کنم ..ولی تو هر چی دوست داری منو صدا کن زیاد برام فرقی نمیکنه دیگه ..اگه تو هر چی نیلوفر دیدی ناز و مهربون بوده منم هرچی بهاره دیدم متین و دوست داشتنی بوده ..ممنون از لطفت ..
چه خوب شد که این عکس و گذاشتی الان دیگه تقریبا میتونم حدس بزنم چه شکلی هستی ..مطمئنم شیرینی دوران بچگیت رو هنوز داری....مواظب خودت باش ملوسک

مرسی نیلوفر جان از لطفت:)
پس با اجازت منم نیلوفر صدات کنم ... نیلوفر بیشتر به دلم میشینه تا ستاره:)
راستش و بخوای الان هیچ شباهتی به بچگیم ندارم:) ... خیلی فرق کردم:) ولی بازم مرسی از لطفت دوستم...
شاد و خرم باشی... و در پناه حق:)

صنم سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://sasha455.persianblog.ir/

چه نی نی نازی

نیلوفر سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ

چه شبیه باشی به این عکس چه نباشی ..خوشگلی ..مطمئنم ..

آرزو مامان آرش سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

ولی من میگم غزال را ادامه بعده اگه همان است که نویسنده‌اش طیبه امیرجهادی است. از یک جاهایی خیلی قشنگ میشه :D باور کن ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد