امروز

آقای ایکس و اخراجش کردنددرسته خیلی ازش بدم میومد ولی اصلا دلم نمیخواست اینجوری از نون خوردن بیفته بیچاره... البته تقصیر خودش هم بود دیر می اومد اداره ...کارهاشو یا اشتباه انجام نمیداد یا دیر یا اصلا انجام نمیداد ... ولی با این وجود بازم دلم براش میسوزه.... خیلی وجدانم هم درد گرفته چون من خیلی باهاش جرو بحث می کردم خوب چی کار کنم کفر کائناتم و درمیاورد و مجبورم می کرد باهاش دعوا کنم....

یه وظیفه خیلی سنگین محول شده بهم ... نمیدونم از پسش برمیام یا نه ... ولی اگه بربیام تو موقعیت کاریم خیلی تاثیر میذاره و برام خوب میشه... برام دعا کن خوب؟ خیلی بهش احتیاج دارم... خیلی...

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام مینا جان
خوبی ؟
میگه که موقعی که بخوان یه نفرو بیرونش کنن ولی روشون نمیشه ۲ کار انجام میدن :
یا یه کار بسیار بزرگ و با اهمیت بسیار بالا بهش میدن که از پسش برنیاد و بقول معروف خرابکاری کنه یا اونقدر بهش کارای چیپ و بی ارزش میدن که طرف احساس بسیار بدی داشته و شه و در هر دوصورت خود طرف ول کنه بره ! حالا مواظب باش مال شما هم اینطوری نشه ( شوخی )
ولی خارج از شوخی واقعا امیدوارم موفق بشی . از کسانی که خیلی بهشون اعتماد داری کمک بگیر . یادتون نره بسیاری از همکارا دوست ندارن موفق شی پس حواستون باید به همه چیز و همه کس باشه . بخصوص اگه این مسئولیت اجرای یک پروژه به کمک دیگران باشه یا بهتر بگم یه کار تیمی باشه که شما کاپیتان تیم باشید .
قربانت محمد

سلام آقا محمد
خوبید؟
میدونید چیه سازمان ما هر ۲ ماه یکدفعه یک بولتن خبری منتشر میکنه و تو این بولتن یک بخش به کشورهای مختلف در قاره های مختلف میپردازه ... تا الان من فقط ترجمه مقالات یا خبرهای ۲ تا قاره رو داشتم و ترجمه مقالات بقیه قاره ها به عهده یکی از همکارام بود ولی الان اون همکارم داره میره کانادا و قراره از این بعد ترجمه تمام قاره ها به عهده من باشه ... خیلی کار سختیه فقط خدا کنه از پسش بربیام...
اتفاقا دقیقا سر آقای ایکس هم همین بلایی که شما گفتید درآوردند یک کار خیلی بزرگ بهش محول کردند و اونم نتونست و حالا دارند اخراجش میکنند (ولی میگند به این دلیل نیست ... ظاهرا آقای ایکس معتاده و حالا بخاطر اعتیادش دارند بیرونش میکنن)

آرزو مامان آرش چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://jiluah.persianblog.ir

سلام
خوبی؟ خوشحالم که از کتاب هوس و آرام خوشت آمده. از سیمین شیردل من دیگه مهرمن و تلافی را خواندم بد نیست ولی به قشنگی آرام نیست.
دو تا کتاب جدید هم معرفی کردم که هر دوش جذابه یک نگاهی بیانداز. اگه خواستی نخری میتونم امانی برات بفرستم بخوانی و بهم برگردانی که چوب خطت پر نشه ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد