نمیدونم چرا الکی خوشحالم... نمیدونم چرا دارم از کارم احساس رضایت میکنم (پارازیت... البته تا حدی) نمیدونم چرا حرفایی و که قبلا اگه نمیگفتم خفه ام می کردند و احتمالا حناق ( دیکته اش درسته؟) می گرفتم و حتما باید میگفتمشون الان دیگه میتونم نگم و هیچ اتفاقی هم برام نمیفته... نمیدونم چرا حرفایی و که قبلا نمیتونستم بگم الان دیگه راحت میگم... نمیدونم چرا انقدر وقت کم میارم... نمیدونم چرا یهو ولع خوندن ورم میداره بعد یهو ولع فیلم دیدن ورم میداره بعد یهو کمپلت قید همه چی و میزنم و دلم میخواد فقط بخوابم یا نه نخوابم فقط برم بیرون و بگردم... نمیدونم چرا محمد  بعد از اون همه بلایی که هفته پیش سرش آوردم صداش در نمیاد و عین خیالشم نیست... خدایی این مورد آخری خیلی شک برانگیزه...حتما باید یه سرچی بکنم ببینم جریان از چه قراره؟! نمیدونم چرا لاریجانی استعفا داده؟ نمیدونم چرا حالا تا این هاگیر واگیر یهو یاد لاریجانی افتادم... نمیدونی چقدر دلم مخواد برم انگلیس... آخه یکی از دوستام به تازگی رفته اونجا و عکساش و آورده ... انقذه دلم و بردن اون عکسا که نگو... اولین پول قلنبه ای که بیاد دستم حتما خرج این سفر میشه! دیگه نمیدونم چی و نمیدونم

چشم ستاره جون از زندگی جدید هم میگم... اگه تا حالا نگفتم شاید به این دلیل بوده که فکر کردم ممکنه دیگران دوست نداشته باشند بدونن من تو زندگیم چی کار میکنم و مطالبم براشون خسته کننده باشه ... برا همین تصمیم داشتم بیشتر از روحیاتم و حس و حالاتم بنویسم... ولی از این به بعد بیشتر از خودم و زندگیم مینویسم براتون.

اون موش گودزیلاهه رو بعد از ۲ ماه از اتاق رئیس کشیدنش بیرون ... منکه ندیدم ولی اونایی که دیدن میگن قشنگ انداره یک گربه بوده من موندم این عجب موش ورزشکاری بوده که تا طبقه پنجم اومده بالا... نــــــــــــــــــــــه؟ غلام؟

فچ کنم کامپولوتلم ویروس جرفته اساسی!!!

یه ماه پیش که آقا ماهواره ای اومد و ماهوارمومن و نصب کرد و تنظیم به محمد گفت برا اینکه کانالای کارتی و ببینید باید برید روی کانالا مولتی ویژن و کد ۵۹۵۹ و بزنی و چندلحظه هم منتظر بشی تا کانالا باز بشن... آقا هی ما این کاری و که آقاهه گفت انجام دادیم تا ۱۰ دقیقه هم منتظر میشدیم ولی کانالا باز نمیشد که نمیشد که نمیشد.... تا اینکه زد و هفته پیش نمیدونم ریسور مامانم اینا چش شد که بابا اینا گفتن با اون آقاهه تماس بگیرید و بگید بیاد... محمد به من گفت تو تماس بگیر...منم زنگ زدم و مشکل دستگاه مامانم اینا رو گفتم و قرار شد که بیاید وقتی میخواستم خداحافظی کنم یاد دستگاه خودمون افتادم بهش گفتم: آقا این ریسیور ما که نشون نمیده اون کانالا رو بیایید اینجا اونم درست کنید. آقاهه: من که گفتم به آقا محمد ... باید برید روی کانال فرانسه ۴ و کد ۶۹۶۹ و بزنید تا باز بشه. من: آخه مولتی ویژن چه ربطی به فرانسه ۴ داره؟  محمـــــــد!  

 آهویی دارم خوکشله فرار چرده ز دستم       دوریش برایم مشکله کاکشی اونو می بستم

ای خدا چی تال تنم آهومو پیدا تنم         کاکشی اونو میبستم

 (نینای ناینای نای    )

        

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام مینا جان
خوشحالم که سر کیفی .
آره گاهی اوقات پیش میاد که آدم همینجوری احساس خوشحالی میکنه . زیاد بد نیست بلاخره از دمق بودن که بهتره .
من خونمون ماهواره ندارم . البته نه اینکه دوست نداشته باشم . وقتشو ندارم . خانومم هم خیلی علاقه ای به ماهواره نداره . از طرفی میترسم اگه بگیرم اونوقت مجبور باشم تا ساعت ۱ و۲ بیدار باشم !!!! ( چشمک ) بعد صبح نتونم از خواب بیدار شم .
مولتی ویژن . شنیدم تازگیها بطور کل بدون کد میتونید ببینیدش .

قربانت / محمد

خیال تو جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://sounds-of-heart.blogfa.com

"خداوندا : برای همسایه که نان مرا ربود، نان !! برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربانی !! برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش !! و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم



آپم ...
[لبخند][گل]

آرزو یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://bookcrossing.blogsky.com

مینا جان سلام
میگم تو که از کتاب همخونه خوشت آمد٬ کتاب هَوَس اثر تهمینه کریمی را هم بخون. به نظر من خیلی جذاب بود. خلاصه داستان را توی سایت گذاشتم یک نگاهی بنداز اگه خواستی.
موفق باشی

آرزو دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://jiluah.persianblog.ir

مینا جان سلام
خوبی؟ منظورت از اسم انتشاراتی چیست؟
ناشر هوس٬ نشر علی بود و ناشر آرام را هم باید نگاه کنم البته اگه منظورت از این سوال همین بوده باشد.

بارون جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ

زحمت نوشتنش رو هم نکشیدی مهم نیست. این اوضاع و احوالی که الان داری کاااااااااااااملا نشون میده بعد از شوهریدن چه وضعیتی پیش میاد...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

frace ها و Multi ها زیر مجموعه پکیج TPS هستن

یعنی چی اونوقت؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد