سلام

وای که چقدر این چند روز کار داشتم.... از ۴ شنبه بعداز ظهر بدوبدو داشتم تا ساعت ۱۲ نیمه شب دیشب یا امروز صبح یا whatever.... رفتیم برا خونه کولر خریدیم... کابینت ساز اومد خونه رو دید ... رفتیم برای آشپزخونه کاشی دیدیم... آها یادم رفت نقاش امشب میاد خونه رو ببینه ... بعدش سرویس دستشویی انتخاب کردیم... دیگه جونم براتون بگه عین خود خود کوزت در کارای خونه به مامانم کمک کردم... خونه رو تمیز کردم... یه صندوق آلبالو رو جهت پختن مربا هسته گیری کردم ... البته نصف بیشترشو ... بقیه شو دوباره نصف کردم ... نصفش و گذاشتم که همینجوری بخوریم... نصف دیگه شو ترشک کردم... نمک بهش زدم و گذاشتم رو گاز و خوب که آبش و گرفت شد ترشک... انقدرم خوشمزه شده که نگو... هنوز یه عالمه کار دارم که باید یکی یکی انجام بشوند... ولی بازم گه گداری یه ترسی میاد سراغم که نمیدونم چیه... نمیدونم برای چی... فقط میدونم ترسه...دلشوره ست... مطمئنم بخاطر شرایطمه... درست میشه ... همه تو این شرایط اینجوری میشوند یا فقط منم که اینجوریم؟

تو این هاگیر واگیر آقا محمد میخواد ماشین و عوض کنه اونم چی؟ سمند ال ایکسم میخواد بچم ... تازه گاز سوز هم باید باشه... حالا با کدوم پول منکه نمیدونم!!!

این هفته مدیرمون نیست...یعنی اینکه یک هفته هتل تشریف می برم به جای اداره... ولی انقد کار عقب مونده دارم که هتله کوفتم میشه...

یک سایت خوب دکوراسیون کسی سراغ داره ؟....از تب بنزین چه خبر؟!....هوا چقدر گرم شده.....همچنان دلم میخواد یک کتاب رومانتیخ بخونم ولی تا اطلاع ثانوی وقتش و ندارم...راستی قالب وب بلاگم چطوره؟ اون گل منگولیه خیلی به نظرم جواتی میاد.... قالب اول اولیم بهتر نبود؟ نظر بدید بلکه یه بلایی سر قالب اینجا بیارم....

فعلا همین ... تا بعد...

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

اگه ۱۰تا شاخه گل خوشگل گرفتی دستت و رفتی جلو آینه ۱۱تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.این نشون میده هم کوری هم خنگی و هم دچار توهمی !!!(پارازیت به دل نگیریا!!)


مینا جونم استرس و هیجان تو این شرایط یه چیز طبیعی اگه نداشته باشی جای تعجب داره
در ضمن قالب وبلاگت هم قشنگه البته زیادی ساده شده اگه یه ذره تنوع رنگ توش باشه بهتره این جوری خواننده بیشتر راغب میشه که مطالبتو بخونه و بیشتر جذب میشه.... بهرحال تو انقد قلمت خوبه که قالبت هر شکلی که باشه مشترییاتو داری!!
موفق باشی ...بازم میام پیشت....

محمد دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام مینا جان
خوبی دختر جون ؟
واسه داشتنه استرس و دلشوره نگران نباش چون همونطوری که قبلا گفتم ای شرایط سراغت میاد اما صبر و تحمل یادت نره . نذار از کوره در بری اینکه نگران باشی خیلی چیز غیر طبیعی نیست . یه چیز بگم ؟؟ میگم : حتی اینکه آیا این انتخاب درست بوده یا نه هم به سراغت میاد . و اینکه قراره تو آینده چه اتفاقاتی بیوفتده و اینکه بعداز ازدواج چه مسائلی پیش خواهد آمد و ....
اینا همه طبیعی یه . البته نمیشه بهش فکر نکرد اما سعی کن فعلا بیشترین تمرکز رو روی انجام کار بذاری .
من از اون قالبه که مثل دفتر سیمی شده بود خوشم اومد .

راستی میبینم که حسابی به کار اوفتادی و داری نونت رو حلال میکنی ............؟؟؟؟؟؟؟؟ کاسه کوزه میشوری ٬ در و دیوار پاک میکنی . خیلی خوب واسه شروع زندگی بد نیست ( چشمک ) خوشم میاد خوب گربه رو کشته !!!!؟؟؟؟

قربونت برم . محمد

بارون شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

عکس و سایت دوکوراسیون؟ یک عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه

خوش به حالت... به منم میدی بارون جونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد