سلام

بابا خیلی بی احساساتید که با خدایی من مخالفت کردید من.... دخمل به این خوفی .... همش یه جیزگول بر علیه آقایون نظریه دادم ببین  چه جوری کل خدایی منو بردید زیر سوال

تا اینجا ==>عکاس/فیلم بردار + آرایشگاه + سفره عقد + باغ  رزرو شدند .. حالا مونده ==>لباس از لباس عروس گرفته تا مانتو روسری + ... +...+ .... + ...+ ...+ ...+ ... + ....+.... همش این کارا مونده  تازه خونه باید نقاشی بشه ... کابینت و کولر هم باید خریداری بشند. اونوقتش همش این مامان خانم غرغر میکنه که کاراتون مونده نمی رسید به هیچ کاریمن:مامان:من همش در شیوه رفتاری مامانم و محمد و باهم قاطی میکنم این مامانم از اولشم هیچ وقت دلش به حال قیافه مظلوم من نمی سوخت

دارم یه اقداماتی میکنم ولی نمیگم چه اقداماتی ولی یه اقداماتیه خوب... گشنگ... میثبت...همونچه خودش ... شیرین... دلچسب... گوارا (پارازیت...تازگیا خوب موزماری شدم)

دیروز همون سارق مسلح ها بازم یه سرقت دیگه انجام  دادند... رفتند اکباتان و پس از مجروح کردن جناب رییس شعبه ی بانک ملی  ۳۶ میلیون به گفته روزنامه ها... زدند به جیب و دبرو که رفتیم ... حالا==> همگی به افتخار تمامی پلیسها اعم از انتظامی و غیر انتظامی یه کف مرتب... حالا یه کف و یه هــــــــــــــــــــــــــــــورا ... حالا یه کف و یه سوت اونم از اون بلبلیاش  الهی که هرچی پلیس و محافظ امنیت و آسایشه تو ایران ناز بشه...  ببین چه پلیسای خوب و وظیفه شناس و تیز و گوگولی مگولیی داریم ... خدایی قدرت و اقتدار و کیف کردی ... تو هیچ کجای دنیا همچین پلیسای خوب و زبر و زرنگی پیدا نمیشه که بعد از بیست روز عرضه اش نشه ۴ تا سارق سابقه دار و پیدا کنه و اصلا پیدا کنه که چی ؟ بذار کارشون و بکنند بابا... برو کار می کن مگو چیست کار ... خوب سرقت مسلحانه هم یه جور شغله دیگه... این نوع پلیسای مهربون و دلرحم فقط  تو ایران پیدا میشه و بس .. آخه نه که هنر نزد ایرانیان است و بس ... خوب اینم یه جور هنره دیگه مادر...تازشم هر روز شبکه ۵ به افتخارشون سریال لوس و یخ و بی مزه ی سلام و پخش میکنه ... بزنید به افتخارشون

نظرات 4 + ارسال نظر
من خودم و مسعود چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://3tadoost

خب حالا حاج خانوم شما حرص نخورین واستون خوب نیست D:

محمد شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام مینا جان
خوبید ؟
یواش یواش لباس سفید رو تو تنت داری می بینی ها !

کت شلوارمونو بدیم خشکشویی؟

اگه خواستی نقاشی کنی یه سری به این سایت بزن . محصول جدیدی که جای رنگ و کاغذ اومده دیدنش ضرر نداره من خونمو از این نوع انجام دادم بدک نیست .
www.belkaa.com
پلیسای ما فقط بلدن تو خیابون وایسن و بر و بر به لنگ و پاچه زن و بچه مردم نگاه کنن . دزدا هم کار خودشونو انجام میدن . خب آخه شما بگید گرفتن دزد آسونه یا دید زدن ؟

راستی خدا بودنم بد نیست ها !!!!
قربانت / محمد

someone شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام ...
خدا به خیر بگذرونه که چی توی کلت هست .....
موفق باشی عزیزم ....
-----
به روز هستم

علی(ارش راد) یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://arash-rezvanshahr.blogfa.com/

زیباس درد قهوه افکند یک نگاه
صد ساله پیر مرد
چینی فتاد به پیشانی اش ز غم
یک دم سکوت
یک لحظه اضطراب
فال من است ؟
که می بیند سالخورده مرد
ابرو رهاند ز گره
فنجان گرفت دور
دنبال گمشده بود
در سرنوشت من
از عشق و لاله و شمعدان و تاج گفت
از یک شتر که بار آرد به خانه من
از دست دوستی که دستم به دست اوست
گفت :
غافل مباش که خنجر کند رها
فنجان گرفت دور
دنبال گمشده بود
با خویش گفتمش
بس کن
عبث مگو
سال هاست که خنجر به پشت ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد