عجب صبری خدا دارد

عجب صبری خدا دارد            اگر من جای او بودم==› می‌زدم پدر صاحب هر چی آدم مزدور و زورگو و ظالمه، در می‌آوردم!

عجب صبری خدا دارد        اگر من جای او بودم==› تا می‌دیدم یه ماشین پر رو و سمج و عوضی هی جلو پای زن و بچه مرد عقب جلو می‌کنه، یه صاعقه از آسمون می‌زدم و خودش و ماشینش و با هم می‌ترکوندم!

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› بجای اینکه روسری و چارقد و بقیه این کوفت و زهرمارها رو بزور سر خانوما کنم، تو قانون خداوندیم دست‌کاری میکردم و مگفتم هر آقایی که جنسش شیشه خرده داره، گردنش کج متمایل به پایین بشه که نتونه خانوما رو دید بزنه و  برا همین خانوما میتونن آزاد باشند!!!

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› می‌زدم جگر اون وزیری و (پارازیت ... فکر کنم وزیر کشور بود) که طرح ازدواج موقت و داد، درمی‌آوردم میذاشتم کف دستش! مردک خجالت نمی‌کشه! داره کشور و برمی‌گردونه به حال و هوای 200 سال پیش! یکی نیست بهش بگه تو خودت می‌خوای هزار تا غلط بکنی و از اونطرفم نری جهنم، خوب غلطتو بکن؛ دیگه برا بقیه چرا تکلیف صادر می‌کنی؟ عوض اینکه بیاند شرایط و یه جور کنند که همه مث آدم ازدواج کنند و برند دنبال زندگیشون، (پارازیت... فقط برا پدرسوخته‌بازی خودشون) ببین چه چیزایی در می‌کنند از خودشون؛ آخه خجالتم خوب چیزیه! حیا هم خوب چیزیه ! در خصوص این آقا، شرف هم داشته باشه ای، چیز بدی نیست !

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› می‌زدم این محمود خُله رو می‌کشتم و 70 میلیون و راحت می‌کردم از شرش! این جناب مستر کلا نحوست از بدو تولد همراهشون بوده تا الان؛ از وقتی هم که به ریاست رسیدند، یک جای آباد نکرده نذاشتند! اول لوازم خونگی یهو گرون شد، بعد گوشی موبایل، بعد طلا، بعد خونه، حالا هم که بنزین ! منکه از سر تقصیراتش نمیگذشتم اگه جای خدا بودم، اون دنیا هم به جای اینکه ببرمش بهشت که با حوریای خوشگل مشکل برا خودش صفا کنه، می‌فرستادمش جهنم که با بی‌ریخت ترین گوریل ماده همجوار بشه و حالشو ببره!

عجب صبری خدا دارد         اگر من جای او بودم==› هرچی مرد هیز چشم چرون تو دنیا بود و کور می‌کردم! مخصوصا اون راننده آژانس پیرمرده رو ! اون اصلا کوری کمشه، خشکش می‌کردم!

عجب صبری خدا دارد         اگر من جای او بودم==› یکی می‌زدم پس سر محمد بلکه مهرم به دلش بیفته و برای زیارتم بلند بشه با خانومش بیاد مکه ...

عجب صبری خدا دارد        اگر من جای او بودم==› دریای خزر و می‌ذاشتم تو تهران که این تهرانی‌های حیفونکی دریا ندیده، مجبور نشوند برای دیدنش گاهی حتی 24 ساعت تو راه باشند و پدر پدرجدشان دربیاد از ترافیک سنگین جاده! دقیقه ای هزار به غلط کردن بیفتند

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› مادام‌العمر روزی 10 تا جوک خنده‌دار برای این پریسای تیرتپر اس ام اس می‌کردم که دیگه هی صبح الطلوع، گوشی این مینای بدبخت و نترکونه برای ارسال جوک! آخه این مینای طلفکی اینهمه اس ام اس خنده‌دارش کجا بود که هی این پری گیر میده بهش! تازه جرأت داری براش مطالب رومانتیخ و لطیف بفرست؛ اصلا فکر نکن بهت دستت درد نکنه میگه، بلافاصله یک اس ام اس طویل و طولانی متشکل از انواع و اقسام بدو بیراه‌های پدرمادر دار و رایج برات می‌فرسته تا دیگه تو باشی دفعه بعد براش مطلب رومانتیخ عقشولانه نفرستی!!!

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› مهر و محبت و آرامش و تو قلب همه آدما اپیدمی می‌کردم تا همه از دم عاشق و آروم و صبور بشوند.

عجب صبری خدا دارد          اگر من جای او بودم==› ای بابا ! خسته شدم از بس صبر کردم؛ دیگه چقدر صبر کنم آخه! فوری هرچی میناجونم گفت، انجام می‌دادم! (پارازیت... خدایی خوب خدایی میشدما ، نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟ غلام؟)

نظرات 11 + ارسال نظر
http://pppooonnnyyy.blogfa.com/ سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://pppooonnnyyy.blogfa.com/

سلام
پس نتیجه میگیریم این خدا عجب تیر تپر است
نه غلام؟

سکوت شبانه چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://sokot-e-shabane.blogsky.com/

سلام
میگما ما چه شانسی اوردیم که خدامون از جنس مینا خانوم نیست(پارازیت....کور و کر کچلو گردن کج شدی دیگه از این چیزا نمیگی )

ممنون از بابت کامنتت
شاد باشی
س ا ج د

مهسا پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://peleh.blogfa.com

این دقیقا همون چیزیه که همش خودمو باهاش آروم میکنم.
پست جالبی بود آدمو یاد آهنگ اگه من خدا بودم ابی مینداخت...

انا شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام مینای عزیزم مهربانیکه به انا چاقالو سر میزنه خوندن کامنتات به من حال خوب میده که بس لذتناکه دوست دارم منم اگه جای خدا بودم خیلی کاار میکردم

محمد شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام مینا جان
بین خانوم گل میگم ها بیا و شماخدا نباش چون اونوقت باید نصف بیشتر آدما رو از رو زمین جمع میکردید !
بعد از اظهار نظر وزیر کشور در مورد ازدواج موقت اولین چیزی که به ذهن من رسید این بود که آیا اگه خودش هم یه دختر ۱۶ یا ۱۷ ساله داشته باشه اجازه میده دخترش ماهی یکبار شوهر عوض کنه و ازدواج موقت کنه !؟
این چیزا با این کارا درست نمیشه .
در مورد مردان هیز هم بگم که خداوند موجودات لطیفی چون زنان رو آفرید تا مردان همدیگر رو نخورن !! تصور کن که زن نبود به احتمال بسیار زیاد پوشش هم بوجود نمی اومد . مردان با سر و صورت ژولی پولی تو خیابونا راه میرفتند . هیچ جنگی رخ نمیداد . و هیچ کس بدنبال پیشرفت نبود و هزاران مطلب دیگه که اگه زن نبود ٬ وجود نداشت . چیکارش داری بیچاره رو حالا طفلی خواسته چشم شمارو با نگاه هش در بیاره ٬ گناه داره خب !!!!
از مردان خیابانی خودم به عنوان یک مرد متنفرم .

مطلب دوم اینکه زن برای مرد و مرد برای زن آفریده شده. نه موافق با کج شدن گردن آقایون نیستم ! اما موافقم که خانوما باید توجهی به این چیزا نداشته باشن . مگه مثلا در انگلیس همه مردها کار و زندگی شونو ول کردن و خانوما رو نگاه میکنن ؟ اگه مشکل حجاب حل بشه ٬ بی حجابی هم عادی میشه .
امیدوارم سفر مکه به هتون خوش بگذره و از معنویات این سفر هم بهرمند بشید . اما خودمونیم ها این جناب حضرت محمد هم عجب عقلی در اون زمان داشته که سفر حج رو واسه پولدار واجب کرده تا برن اونجا و بعنوان زیارت هی فرت و فرت پول خرج کنن و کلی در آمد نصیب این عربهای زبون نفهم کنن .

با این حال گاهی حتی زیارت شاه عبدالعظیم هم روحیه آدم رو تغیر میده .
قربانت / محمد

someone یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

خیلی خوشحالم که خدا نیستی عزیزم .....
با یک پست جدید به روز هستم ....
و منتظر نظرت
این بار سکوت من سرشار از تمامی لحظات سخت تنهایی است

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://k2-4u.com

سلاموبلاگزیباییداریبهمنهمسربزن

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://k2-4u.com

سلاموبلاگزیباییداریبهمنهمسربزن

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://k2-4u.com

سلاموبلاگزیباییداریبهمنهمسربزن

someone چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام عزیزم ... به روز هستم و منتظر حضورت ......

سارا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام وبلاگه جالبی بود ممنون بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد